Main Site aawsat.com/urdu

مصری کاروائیاں لیبیا کے وسط تک پہنچ رہی ہیں - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 31 مئی, 2017
0

مصری کاروائیاں لیبیا کے وسط تک پہنچ رہی ہیں

      پیر کے روز ملیشیاؤں کی جھڑپوں کی کاروائی سے ابو سلیم علاقے میں تباہی و بربادی کا ایک منظر (رویٹرز)

 

لیبی مصری سرحد: عبد الستار حتیتہ – قاہرہ: خالد محمود

      لیبیا میں شدت پسندوں کے کیمپوں کے خلاف مصری کاروائیوں کا دائرہ کار درنہ اور جبل الاخضر میں چار روز تک جنگی کاروائیاں جاری رہنے کے بعد کل لیبیا کے وسطی شہر الجفرہ اور ہون تک وسیع ہو گیا ہے۔

      لیبیا اور مصر کی سرحد کے فوجی ذرائع نے کہا ہے کہ کل سے الجفرہ اور ہون کے علاقوں میں مصری کاروائیاں جاری ہیں، اس دوران ان تربیتی مراکز کو نشانہ بنایا گیا جو مصری شدت پسندوں کے لئے اپنے دروازے کھولتے ہیں اور انھی میں "بنغازی دفاعی جنگ” سے تعلق رکھنے والے بقیہ گروہ شامل ہیں”۔

      علاوہ ازیں سرحد پر مصر اقدامات بھی سخت کر دیئے گئے ہیں، جس سے لیبیا کے راستے میں تعمیراتی مواد لے جانے والے سینکڑوں ٹرک جمع ہوگئے ہیں۔ جبکہ ایسی صورت حال میں ڈرائیوروں اور کاروباری افراد ابحالی کے نتظار کے سوا کچھ نہیں کر سکتے۔

 

بدھ 5 رمضان المبارک 1438 ہجری­ 31 مئی 2017ء  شمارہ: (14064)
الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>