Main Site aawsat.com/urdu

سینٹ پیٹرز برگ میں ایک خودکش روسی حملہ آور - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: بدھ, 5 اپریل, 2017
0

سینٹ پیٹرز برگ میں ایک خودکش روسی حملہ آور

1

مشتبہ شخص

ماسکو: طہ عبد الواجد

         فیڈرل روسی تحقیق کمیشن نے کہا ہے کہ اس نے پرسو سینٹ پیٹرز برگ کے مٹرو ٹرین میں بم دھماکہ کرنے والے مشتبہ شخص کی شناخت کر لی ہے۔

        مذکورہ کمیشن کی سرکاری خاتون ترجمان اسفیٹلانا پیٹرینکو نے کل اپنے صحافتی بیان میں اس بات کا اعلان کیا ہے کہ دھماکہ کے سلسلہ میں جس شخص پر شبہ کیا جا رہا ہے اس کا نام اکبر ژون جالیلوف ہے۔ اس کی پیدائش سنہ 1995ء میں شہر اوش میں ہوئی تھی اور انہوں نے یہ بھی کہا ہے کہ محققین نے ٹرین کے تیسرے بوگی میں اس کے جسم کے حصوں کو بھی پایا ہے۔

        محققین نے ترجیحی طور پر کہا ہے کہ جالیلوف نے دھماکہ خیز مادہ کو بیگ میں رکھ کر اپنے پیٹھ پر لٹکا رکھا تھا۔ اسی طرح تحقیقات اس بات کی طرف بھی اشارہ کرتی ہیں کہ جالیلوف نے دھماکہ کئے جانے والے ٹرین میں سوار ہونے سے قبل دھماکہ خیز مادہ مٹرو اسٹیشن پر بھی رکھا تھا۔

بدھ 8  رجب 1438ہجری –  5 اپریل  2017ء شمارہ نمبر {14008}

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>