Main Site aawsat.com/urdu

موصل: داعش کی شکست کی نشانیاں اور غیر ملکی جنگجوؤں کا فرار - الشرق الاوسط اردوالشرق الاوسط اردو
الشرق اردو
به قلم:
کو: اتوار, 26 فروری, 2017
0

موصل: داعش کی شکست کی نشانیاں اور غیر ملکی جنگجوؤں کا فرار

3

کل مغربی موصل کی کاروائی میں اتحادی پولس کی سریع الحرکت فوج کے دو نوجوان اپنے ایک زخمی ساتھی کو لے جاتے ہوئے

موصل: دلشاد عبد اللہ

        کل عراقی فوج موصل کے مغربی علاقے کے گورنریٹ کی عمارت سے صرف ایک کیلو میٹر کی دوری پر ہی تھی کہ شہر میں داعش کی شکست اور ان کے غیر ملکی جنگجوؤں کے بھاکنے کی نشانیاں ظاہر ہونے لگیں۔

        سریع الحرکت فوج کے افسر عبد الامیر محمداوی نے فرانسیسی نیوز ایجنسی کو بتایا ہے کہ ہم گورنریٹ کی عمارت کی طرف پیش قدمی کر رہے ہیں اور ہم اس سے صرف ایک کیلو میٹر کی دوری پر ہیں۔

        پچھلے دنوں آزاد شدہ علاقوں کے چشم دید گواہوں نے روئٹر نیوز ایجنسی کوبتایا ہے کہ تنظیم شکشت کھا رہی ہے۔

       جوسق نامی علاقہ کے ایک شہری نے بتایا ہے کہ اس نے غیر ملکی اور علاقائی جنگجؤوں کے درمیان اچانک اختلافات کی بات سنی ہے۔ علاقائی جنگجوؤں نے کہا کہ کل تم لوگ پیچھے ہٹ جاؤگے اور ہم توپوں کے سامنے ہونگے۔ غیرملکی جنگجوؤں نے اس کا جواب دیا کہ یہی تم لوگوں کی پریشانی ہے، ہم رہنماء نہیں ہے۔ حکم نامہ تنظیم کے سربراہ خلیفہ ابو بکر بغدادی کی طرف سے آیا ہے۔

اہوار 30 جمادی الاول 1438ہجری – 26 فروری 2017ء شمارہ نمبر {13970}

الشرق اردو

الشرق اردو

«الشرق الاوسط» چار براعظموں کے 12 شہروں میں بیک وقت شائع ہونے والا دنیا کا نمایاں ترین روزنامہ عربی اخبار ہے، 1978ء میں لندن كي سرزميں پر میں شروع ہونے والا الشرق الاوسط آج عرب اور بین الاقوامی امور ميں نمایاں مقام حاصل كر چکا ہے جو اپنے پڑھنے والوں کے لئے تفصیلی تجزیے اور اداریے کے ساتھ ساتھ پوری عرب دنیا کی جامع ترین معلومات پیش کرتا ہے- «الشرق الاوسط» دنیا کے کئی بڑے شہروں میں بیک وقت سیٹلائٹ کے ذریعہ منتقل ہونے والا عربی زبان کا پہلا روزنامہ اخبار ہے، جیسا کہ اس وقت یہ واحد اخبار ہے جسے عظیم الشان بین الاقوامی اداروں کے لئے عربی زبان میں شائع ہونے کے حقوق حاصل ہیں جہاں سے «واشنگٹن پوسٹ»،

More Posts - Website - Twitter - Facebook

شيئر

تبصرہ کریں

XHTML/HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>